23 Ekim 2015 Cuma

BEN SONDAN BAŞLAR BAŞA GİDERİM ARKADAŞ:D ----CEKET DİKTİM KENDİME----


Selam canlar :)

kendime inanamıyorum ben :D Gerçekten kesmeye başladığımda böyle bir sonuç beklemiyordum, ama sanırım ben bu iş için yaratılmışım:D

ceket burda dergisinden saysı.......




pratik dikiş 2 sayısında, kapaktaki ceketin kalıbıyla yola çıktım.
kumaşın ince olmasındanmıdır bilmem, 38 beden bana baya bi büyük gelince yatırdım kenarlarından kabaca kestim, diktim. 
bu sefer de üst kısı tam oturmasına rağmen alt kısmı dar geldi:))
Bi ara umudumu kaybettim, etrafımda 36 beden kim var ona hediye ederim diye düşünürken bi arkadaş kenarlarına üçgen parça koyma fikri verdi:) 

Olurmu olmazmı derken, 2 yan dikişin etek ucundan 29ar cm söktüm, Kalan kumaştan 30ar cmlik 2 tane dik üçgen parça kestim. Bu parçaların düz kısımlarını arka parçaya, eğimli kısımlarını ön parçaya diktim.
model oldukça değişti, ama üzerime oturan fit bir mevsimlik ceketim oldu:)))



2 yorum:

  1. ÇÖZDÜN BU İŞİ SEN
    GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR...GELİNCE İYİ Bİ KONTROL EDERİM ARTIK.. :)

    YanıtlaSil
  2. Yetenek işte. ben sanatçı doğmuşum:)) kodlarımda var

    YanıtlaSil