8 Ekim 2015 Perşembe

PAZARDAN PARÇA KUMAŞLAR :)

GEEEEEEL VATANDAAAAAŞŞŞŞ 1 LİRAAA 3 LİRAAA 5 LİRAAAAAAA :D

Herkese selamlar,

Bugün bir pazara gideyim, kumaşçılara bi bakayım dedim, malum bizim Düzce Paris sanıyo kendini. Herşey ateş pahası. İyiki de gitmişimmm. Aman ne kumaşlar ne kumaşlarrrr 1 liradan başlıyor.Şifonlar, şile bezleri, ve daha adını bilemediğim çeşit çeşit kumaş.

Nasıl sevindim anlatamam :D:D gözüm döndü resmen, daha dikiş makinesiyle ahbaplığımız dün 1 bu gün 2, ben bu kumaşlarla ne yapacağımı da bilmiyorum....

Bi de sabahın kör vaktinde gidilse en güzellerini o arada bulabilirmişiz, ben saat 11 sularında teşrif ettiğimden güzeller gitmiş.. Ben bilmem, teyzeler öyle dedi...



Kumaşlar bunlar, bişeye benzerse diktiklerim payaşırım artık.

Hadi kalın sağlıcakla :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder